Házhozszállítás

A GLS futárszolgálat segítségével

Címzetteknek nyújtott szolgáltatások.

A címzetteknek nyújtott GLS szolgáltatásokért és az elektronikus csomagkövetésért kattintson ide.

Ügyfélszolgálat a címzettek részére

A GLS a feladók és a címzettek számára is elérhető. A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óra között működik.

Telefonszám: +36 1 802 0265 (Normál tarifával hívható belföldi telefonszám.)

Vagy küldjön számunkra üzenetet, amit a lehető legrövidebb időn belül megválaszolunk.


Szállítási és fizetési információk

Szállítási idő
A megrendelést követően 1-3 munkanapon belül.

Dijmentes házhozszállítás
Bruttó 15.000 Ft feletti rendelés esetén (kosárérték) a házhozszállítás INGYENES!

Házhozszállítás és csomag átvételi pontok
Házhozszállítással és GLS csomagponti átvétellel tudjuk biztosítani a termékek átvételi helyét.* Megértésüket köszönjük! (*GLS Csomagpontokra kizárólag kiegészítőink és szűrőbetét csomagjainkat küldjük. A nagyobb értékű csomagokat kizárólag házhoz kézbesítjük!)

Szállítási módok
Házhozszállítás futárszolgálattal szállítási költség egységesen bruttó 990 Ft
Csomagátvétel a GLS CsomagPontokban szállítási költség egységesen bruttó 890 Ft

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Neked, munkaidőben, 8-17 óra között. Kérlek, olyan címet adj meg, ahol napközben át tudod venni a csomagod.

Rugalmas kézbesítés szolgáltatás az árban! Tartalmazza:
A csomag feladásakor e-mailben értesít a GLS Futárszolgálat, hogy a következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailben értesítést kapsz. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, akár egy másik címre, vagy személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt feltétlenül vizsgáld meg, és a csomagot bontsd fel! Sérült csomagolás vagy sérült termék, hiányos csomagtartalom esetén minden esetben kérjd a futárt jegyzőkönyv felvételére! Ez esetben ne vedd át a csomagot, mert utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem fogadhatunk el!

Csomagátvétel a GLS CsomagPontokban
A GLS ShopDeliveryService szolgáltatásával GLS CsomagPontba is kérhető a kiszállítás! Az interneten leadott megrendeléseket a vásárlók egyszerűen és kényelmesen átvehetik az ország bármely részén, több mint 650 átvevőhelyen. A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd E-mail és SMS-értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül érvényes személyi okmány felmutatásával bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevőhelyek nyitva tartási idejét. Így a vásárló kényelmesen, napi ritmusának megfelelően keresheti fel az átvevőhelyet. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethet számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.

A GLS CsomagPont keresőben megtalálja az adott üzlet elérhetőségét, nyitvatartási idejét és pontos címét.

Bruttó 15.000 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén a házhozszállítás ingyenes, csak az utánvét költsége fizetendő, előreutalás vagy bankkártyás fizetés esetén azonban ezzel a költséggel sem kell számolni!

A rendszer automatikusan küld visszaigazoló e-mailt a rendelés beérkezéséről.

A megrendelő adatainak megadásakor szállítási címnek mindig olyan helyszínt (otthoni cím, munkahely, ismerős, rokon) adjon meg, ahol a megadott szállítási munkanapon napközben a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban Ön vagy az Ön által meghatározott személy át tudja venni a csomagot és ki is tudja fizetni.

Fizetési módok

Jelenleg webáruházunkban háromféle fizetési mód közül választhat.

Előre utalás

Ez a fizetési lehetőség több szempontból is előnyös és kényelmes az Ön számára. A netbank-al rendelkező vásárlók előre eltudják utalni a rendelt termékek értékét. Csomag átvételkor sem kell bajlódnia a készpénzes fizetéssel. Rendelését a termék(ek) megrendelésétől számított maximum 8 munkanapig tároljuk, ha eddig az időpontig a bankszámlánkra nem érkezik meg a rendelés ellenértéke, úgy az Ön rendelését töröljük.

Előre utalás esetén, kérjük a közlemény, megjegyzés rovatba a rendelést visszaigazoló e-mailben található rendelésszámot és a megrendelő nevét tüntesse fel.

A szükséges banki adatok:

Kedvezményezett bankja: Budapest Bank
Kedvezményezett neve: AQUA Technológia Kft.
Kedvezményezett számlaszáma: 10100840-39682900-01004000

Kérjük a megjegyzés / közlemény mezőbe tüntesse fel a megrendelő nevét és a rendelés számát az azonosítás érdekében.

Utánvétes fizetés +390 Ft*

Ebben az esetben Ön által a rendelés során megadott szállítási címre kiérkező futárnak kell a csomag értékét a helyszínen készpénzben kifizetnie.

A kiszállított csomagok készpénzben történő fizetése esetén 390 Ft utánvét kezelési költség kerül felszámításra!

Azonnali fizetés bankkártyával a Barionon keresztül

A Barion rendszeren keresztül a közvetlen kártyás fizetés is megoldott, a tárca bankkártyáknak is helyet ad. Mind emellett barion tárca is létrehozható, melynél a hagyományos bankszámlánkhoz tartozó kártyát egyetlen alkalommal kell hozzárendelni az Barion tárcához. Az adatokat a Barion szervere megőrzi, és ezután akár a mobiltelefon, akár egy számítógép segítségével, néhány gombnyomással lehet pénzt tölteni a bankszámláról az e-pénz számlára, vagy lehet fizetni bankkártyával közvetlenül a webáruházban. Átutalással, készpénzfeltöltéssel mobil appban is elérhető bankkártyás feltöltés segítségével néhány pillanat alatt áthelyezhető a számlapénz Barion e-pénz számlára, amelyhez ezután tulajdonosa bármikor és bárhonnan hozzájuthat egy számítógép vagy Android és iOS rendszerű okostelefon segítségével.


Az e-pénztárcában lévő pénz a Barion rendszerén keresztül bármilyen e-mail címre átküldhető. Ha a fogadónak nincs e-pénztárcája, akkor nyitnia kell egyet, ami csupán néhány másodpercig tart. 

Toábbi információt a BARION fizetésről itt talál.